Good Bye 2011 , Welcome 2012


Hello hello you and you , i wish a big big hello to you all .. btw arini ada story morry sikit dari Myra pasal "new year 2012" nie .. pejam celik pejam celikk cepat dah masa berlalu .. dah tua pun aku , ekh tade tua sangat still "remaja" okayy ! haha ! okay lerr 2011 akan meninggalkan kita semua dan takan kembalik lagi dah :'( siyess 2011 nie "full of memories" wehhh ! kalau nak ceritakan mmg tak abes .. so aku ceritakan yg palingggggg penting saje okay ? antaranya aku pegi Langkawi 3 kali dalam setahun ! 1st pegi nan family , 2nd pegi nan group mama and last pegi nan family uncle aku , siyess best (Y)

okay banyak lerr lagi memory aku time 2011 nie , mcm2 kenangan pahit dan manis yg aku lalui bersama family , member2 dan yg lain2 .. banyakkkkk sangattt !!! mcm aku ckp tadi klau nak ceritakan sampai esok pon tak abes , hehehehe ! so kita jumpa next year okayy ! last from me "happy new year" ! :)



Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: