Sekejapp jea rasa !








Hello Hello you and you .. i wish a big big hello to you all ;) btw arini ade story morry sikit dari Myra .. hmm , liplapliplap sikejap jea kan rasa nya cuti skola nie .. SUMPAH aku ckp aku still ta puas cuti skola nie .. erghh ! bunguk btoi la bagi lha cuti nie lelame sikit an .. kihkih , actually aku nie still dlm mood "CUTI SEKOLAH" -,-' and belom get ready pon na pegi skola balik .. and sesape yg agak "PEMALAS" mcm aku nie mesti rasa mende yg same kan .. haha ! well ;) korang dah ke beli barang2 skola nie ? aku ? hmm , belom lagik .. kene tunggu surat dari SMV dlu baru bole beli .. sbb mana tau dapat asrama ke kan so nanti kene tukar baju lain pulakk .. jadi 1 masalah ke tuh ? kihkih >.< okay sampai disini saje lha ;D

Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: