Malu Tapi Mahu






Hello hello you and you .. i wish a big big hello to you ;) btw arini ada story morry sikit dari Myra .. setiap manusia tak lari dari sifat pemalunya .. tak ke cengitu ? yea memg tapi aq nie malu ta bertempat .. actually aku ada minat dekat sorg "boy" nie .. tapi serious "tak berani" mau kasi tau .. sebab ?? aku rasa dye tuh high standard .. mana lha na pilih org macam aq nie kan .. klau cun/comei/hot tape lha .. rasanya lha taste dye cengitu :'( tape tape , maybe dye bukan untuk aku , and aku bukan untuk dye .. usha jelaa dye ! then member2 aku pon ada jugak yg bg support utk terus terang jea .. btw dye akan tahu daripada dye tatau kan .. tapi siyes aku tak berani !!! tatau lha nape -,-' maybe tidak ckup keyakinan diri kott .. okay tape .. maybe ada yg lebih baik kot dari dye :) tunggu jela walaupun 10 tahun akan datang :') hmm , bukan niat gatal ke ape tetapi aku "jeles" tahu tiap kali aku pegi mall ada jea "couple" yg aku napak :'( terpegang sane terpegang sini .. siyes aq jelessssssss !! nak jugakk cengitu ? tapelaa , tuh jea mau share ngan korang .. thanks for reading :)

Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: