New Year 2012



Hello hello you and you , I wish a big big hello to you ;) amacam arini sehad ? harap2 sehad2 lerr hendaknya .. btw arini ada story morry sikit dari Myra pasai "new year 2012" nie .. okay2 hari ini tepat 1/1/2012 MasyaAllah cantik sungguh number tuh kan ? and syukur Alhamdulillah terima kasih Allah sebab bagi aku nyawa sehingga kehari ini :) semalam 31/12/2011 tarikh t'akhir bagi tahun 2011 , sumpah sedih wehhhh ! sebab time tuh aku ingat2 balik kenangan pahit dan manis time 2011 , MasyaAllah bnyk sangat kenangan yg aku ta bole lupakan .. korang pon mesti adakan kenangan pahit dan manis ? aku tau :D okay start hari nie mulakan azam baru tahun baru :) semua nak barukan , bf/gf baru ??? HAHA! tadetade sape single jea bole , yg da ada couple tuh beringat2 laa yer :P korang tanak tanya ke azam aku tahun nie ? haha ! klau nak disenaraikan memang panjanggggg  ! tapi terlaksana ke tidak tuh ntahh lerr , tapi aku akan cuba laksanakan nya InsyaAllah :)

  

Azam Amira Afiqah 2012 :

✽ be more matchured 
✽ happykan parents
 smart girl
 kurangkan FB , Twitter , Blog
 fokus more to study

HAHA! amacam ?? doa2 kan moga azam aku tuh tercapai ekh InsyaAllah :) okay sampai disini sajee , moga tahun nie lebih baik dari tahun lepas okay bebs , ByeBye !


Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: