Omaigod ! aku terharu gile ! i appreciate it


Hii and hello you guys , arini ada story mory sikit dari myra and tajuk dye "Omaigod ! aku terharu gile ! i appreciate it" .. okay mesti korang t'tanya2 dan berpikir "apa yg kau terharu sangat tu myra ?" kan kan kan ? hoho ! aku terharu sbb ada sorg member aku nie Akema dye ada updated entry kt blog dye pasai aku .. terharuuuuuuuuuuuunya ! yeah maybe korang akan ckp aku jakun or pelik , kan ? kesah pulak aku ? korang hot bole la cter ramai yg buat cenggitu kan kan ? haha nvm nie kesah aku pulakk .. akema mekasehh sangat2 sbb ada jugakk org yg nak updated entry pasai aku nie .. bukan skali , 2 kali kan ? btw i appreciate it baby :') nie updated entry yg pertama dye updated pasai aku . ENTRY PERTAMA , dan yg nie pulak yg baru dye updated hari jumaat hari tu (24/2/2012) ENTRY KEDUA .. mekaseh babes :') *nak nanges nie terharu , sobsobsob* hoho gedik's :/

# apa pon aku sayang kau sangat2 , ketad2 , rapat2 , erat2 , sendat2 ^^
I appreciate it baby , muahh ciked :*


Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

4 comments:

Anonymous said...

hahaahahaha.swel ko.malu aku taw..pepom,no hal.aku suka post psl org.XDD..bangga wok ko post psl aku.wewitt~

wanabee said...

haha...comel je entri .
nasib dapat kawan yg ada blog ..
huhuhu...kawan2 guwa tak main pun blog2 ni .. smua jenis malas nak tulis cerita .huu~ -__-

wanabee said...

haha...comel je entri .
nasib dapat kawan yg ada blog ..
huhuhu...kawan2 guwa tak main pun blog2 ni .. smua jenis malas nak tulis cerita .huu~ -__-

✿ мιѕѕ муяα ∂ιαяιєѕ ✿ said...

akiema : haha ! aku pon bangga gak ! cehh ;p

Wanabee : comel la sangat kan hihi , org yg ada blog nie yg bnyk story jer huhu ;D