Tired , tired and tired !




Hii you guys , lamakan aku tak updated blog nie , hoho ! since arwah nenek aku meninggal aritu :) haa nampak tak gmbr buku menggunung kt atas tu , tak nampak ? alamat nye pendek ler umor hoho joke ! btw arini aku ada story mory sikit pasai "penat" !!!! tau penat ? klau tatau tu pi search ternet and cari perkataan "PENAT" . tapi mustahil la korang tatau kan .. lagi pon sume nye da matcured2 belaka ! haha ! penat ? sume org konfem penah rasa penat kan .. same like me mmg tak bole larik da dgn penat tu :'( pagi pegi skola , ptg buat homework and malam study ! benciiiiiiiiii !! masa online aku terhad bebeno ! mak aku sampai off WiFi :( takpe2 .. peribahasa pon ada ckp "berakit-rakit ke hulu , berenang-renang ke tepian , bersakit-sakit dahulu , bersenang-senang kemudian" ewahh ! hahaha ! aku pegang prinsip tu .. kepenatan hanya sementara je kan :) berkorban la sikit demi masa depan tuu , dgn boypreng/girlpreng bole pulokk korg berkorban ehh ! hehe .. next week exam ! mampus ! 1 haprak pon aku tak baca buku .. sebab ??? sebab HOMEWORK aku menggunung ! macam mana nak buat , lain la klau korang nak tolong aku , hish ! haa , nak tlg ke ??? tlg nengok letteww ! eee mencikkkkkkkkk !


Haa ! gambar tu sesuaii sangat dgn tajuk entri aku nie , nak je aku tag nama2 ckg aku yg bagi keje skola belambak tu ! tapi syg nie bukan FB kan yg bole tag mengeTag tu :p hoho ! tapi ada yg ckp "alahaii ckg nak bg kau pandai sbb tu dye kasi HOMEWORK cenggitu" ! hellooooo !!! nak bagi pon beragak laa aku pon ada jugak masa study and rehad :( kejam sungguh cikgu :( apepon aku syg cikgu aku ! sayangggggggggggggggggggggggggg sangat :') SAMPAI MATI AKU SAYANG MEREKA !
btw 1 ja aku mintak .. tlg doakan aku lulus dgn cemerlang ehh dlm exam nanti .. alahaii bukan dlm exam tu jee , cemerlang buat selama2 nya didunia dan diakhirat .. InsyaAllah :')



Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: