School Holiday is Coming !




Assalammualaikum and hii , myra is here . sudah sekian lama aku tak updated status bukan? hehe bukan apa busy exam maa ! exam apa ? 1st exam bln mac .. pastu lepas exam cuti kan kan kan? haha ! student skola jela yg dpt merasa cuti skola nie .. nie la untung nya jadi student . bhaha ! korang g mana cuti nie? okay stop bnyk da jwpn pegi sana la pegi sini la , taknak tanya aku ?? haha ! okay aku pegi amek buku duduk atas meja buad koje skola , molek dak :D haha sakai , aku takda g mana2 pon ..


Homework belambakk derrrrrrrr !! cuti seminggu homework mcm sebulan jerr ! TENSIONNNN !!! ohh cikgu ! sungguh baik hatimu kerana berikan kami hadiah dicuti sekolah ini :( sumpah aku ckp bosan cuti nie .. untung laa depa yg pi bercuti sana sini , enjoy sana sini , hang sana sini , takpa2 aku dok uma ja :( mama , mummy , ibu , umi , mom , amaa , wuarghhhhhh ! :'( sodih sodih sodih .. aku jeles ampa yg pi bercuti tu .. upload gmbr bebnyk pi sana sini .. aku dok mengusha jaa :(


takpa la , aku tumpang gembira ja :) byebye !
Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: