Cinta Oh Cinta

Assalammualaikum to muslim and hii to non muslim. 1st sekali aku nak tiup blog nie dulu *fuhhh fuhh fuhh* berhabukk sangat ! setelah sekian lama tak online. arghh kenapa ? busy lah babes. busy dengan apa? Final exam lah apa lagi. then busy itu ini . act takde lah busy sangat sebenarnya . sembang je lebih. hehe. now busy dengan twitter . best pulak twitter sekarang nie. dulu masa 1st time buat twitter kemain lagi memaki , menghina , mencela dan segala men lah. ohh sorry dear twitter :( haha . sekarang aku kurang FB sebab fb is so bored and ramai yang bajet hot. hahh ! entah kenapa lah yang nak dikejarkan dengan hot tu :3

Ehh larik pulak dari topik. okay back to our topic. now aku dah habis exam. so i'm happy !!! eh ehh ehh nanti dulu. SPM kau dah ke ? opsss -__- okay sorry over excited tadi. okay after habis je final exam terus hanging dengan member kononnya dah bebas dari penjara sekolah lah kan. okay kenapa aku pilih tajuk cinta oh cinta ? ehh bukan sebab lagu amalina cinta ohh cinta tu. tapi nie ada kaitan dengan aku. kaitan apa ? lepas 3 hari je habis exam, ada lah pulak no yang jarang sekali aku lihat ada dekat skrin handphone aku. waktu tu pukul 12 setengah malam agaknya. mamat nie call aku then dia cakap "hii nie Mira ke ?" aku dengan kaku nya terus jawab "Yee, nie Mira. awak sape? " mamat tu pun beritahu dia siapa then lepas 5 min berborak aku endcall. lepastu dia mesej, dia nak kenal dengan aku lebih rapat. then dah 3 hari kenal terus couple. haha gelojoh bukan ? do i care ! haha . lepas couple dengan mamat tu, hati aku rasa macam tak tenteram. taktau lah kenapa. then bila bukak je FB mamat tu dah bersayang-sayang dengan girl lain. wtf off that boy ! arghhh menyesal aku couple tanpa selidik ! stupid of me ! STOP to laugh like a evil with me -__-

Dengan pantasnya aku ambil fon then text dia "jangan ingat saya bodoh awak buat saya macam nie. JUJUR dan KESETIAAN itu penting dalam percintaan. let me go before you do me like an idot" dia reply "itu kawan lah" and aku buat taktau je. do i care dia kawan kau ke apa ke ? so moral of the story jangan jadi macam aku GELOJOH NAK COUPLE ! sekian.
Thanks for reading , ILOVEYOU bebeh :)

No comments: